dimecres, de setembre 06, 2006

JO TAMBÉ VULL UN ESTAT PROPI

Aquesta tarda ennuvolada m'he quedat a casa per por de pluja. En comptes d'anar a dar volts per aquí, per allà, he aprofitat per passejar-me una estona per la xarxa i m'he assabentat de la campanya "Jo també vull un estat propi" que un blocaire, en Xavier Mir, ha endagat fins al dia 11 a internet i als mitjans de comunicació. He comprovat que la iniciativa té molt d'èxit i jo també m'hi vull apuntar, per tant tots els escrits que faci aquesta setmana ( si és que estic inspirada i en faig algun) portaran aquest títol i us animo a tots els que em visiteu que també ho feu. També us hi podeu adherir per correu electrònic. De totes maneres, comenceu a espolsar les estelades i pengeu-les a les finestres i balcons i dilluns, cap a la manifestació.
Jo continuo les vacances així que agafo la saca i el fanal i me'n vaig a caçar cargols.