dilluns, de juliol 10, 2006

Comencem a dir les coses pel seu nom

Després de la religió, la pitjor estafa a la humanitat és haver de parlar políticament correcte.
És una vergonya tota la parafernàlia al voltant de la visita a València d'aquest home anomenat papa. Jo no estic d'acord que amb diners meus hagin de contribuir a mantenir aquesta mentida. I em fa ràbia que la televisió pública li segueixi la veta.
Respecto les persones ingènues que es puguin creure aquestes històries, però les creences han de ser íntimes i no fotre comèdia a plaça. Els capellans i monges haurien de limitar-se a fer la seva feina i no a ficar-se en temes que no hi entenen. Que deixin la política pels governants, la ciència pels científics, el sexe i el matrimoni per qui els practiquen, Que resin per qui vuguin, però que callin. Que llegeixin els evangelis i ho donin tot als pobres i vagin a pasturar amb una saca i un bastó.
Jo conec alguns capellans que són molt bones persones, però no entenc com no han engegat a la merda aquesta patuleia de capellans espanyols feixistes protegits per la màfia vaticana.
Un estat laic no els hauria de donar ni un duro ni participar a les seves operetes. Per respecte als ciutadans no creient o que són d'una altra religió, els governants no haurien d'assistir oficialment a cap cerimònia religiosa: ni funerals, ni casaments, ni misses, ni res de tot això. A la seva vida privada que facin el que vulguin, com si volen participar en un aquelarre. I els diners val més que els inverteixin en ensenyar a pensar la mainada, perquè quan siguin grans engeguin a dida tota aquesta colla de farsants.