dissabte, de juliol 22, 2006

A en López Bulla l'olla li bull...

Xipollejant per aquí a la xarxa -això de navegar ho deixo pels entesos- , bogant d'un illot a l'altre, terra ferma i coneguda per petita que sigui, he anat a parar a la cova del llop sense voler, per trapassera.
Quan veig el tema Montilla en un titular, au, cap allà de pet, sense encomanar-me ni a déu ni al dimoni. Doncs això, jo era al Racó Català ben tranquil·la i de cop em trobo a can López Bulla. Començo a llegir en castellà, per força, per saber els arguments dels fans d'en Montilla. Mentre anava llegint, el cor se m'anava accelerant, una sensació d'ofec em cobria el pit i el coll, i la suor em regalimava fins als ulls, enterbolint-me la lectura. Gairebé perdo el món de vista. He hagut d'anar a remullar-me el cap sota l'aixeta de l'aigüera, la més propera que he trobat. Quan m'he refet, m'he adonat que no era pas per la calor infernal que feia al pic del migdia ni pels fogots menopàusics reglamentaris, gairebé em ve un cobriment d'indignació per culpa d'aquest senyor.
Aquest home, que fins ara em mereixia força respecte pel que deien que havia fet pels treballadors d'aquest país, es veu que ara es dedica a fumar i a carregar contra Catalunya. Jo no sé què fuma que li faci veure les coses d'aquesta manera, jo sóc una exfumadora empedreïda i puc ben assegurar que el tabac pot fer tot el mal que vulguis però no provoca al·lucinacions. Si el que fumava quan va escriure el seu comentari era herba o xocolata, aquesta matèria tampoc no et fa dir o fer coses que no tinguis a dins, que no creguis o no puguis fer, només et potencia allò que els frontals et censuren o et reprimeixen normalment.
Així que si ell pensa tot això, jo el ben planyo. Vol viure la seva vellesa feliç a la seva Catalunya amb enya, sense nacionalistes catalans incults i analfebets, que no saben escriure ni llegir. Suposo que als catalans sense enya ja ens passaran per l'adreçador, avesats com hi estem poc ens ve d'aquí ...
Sort que ell té tanta cultura que encara no se n'ha adonat que això que predica i practica és el nacionalisme espanyol, cosi germà de tots els nacionalismes perniciosos. Vostè, senyor, fa el que durant segles han fet i continuen fent la gent del seu país Espanya: envair, conquerir amb armes o sense, dominar el nostre país i trepitjar els nostres drets.
Per això només li desitjo tota la infelicitat del món i que no fumi, pel seu bé. Si vol ser feliç, que es foti un trip i potser veurà les coses d'una altra manera.

1 comentari:

pompe1 ha dit...

Nena segur q ja ets una mica grandeta per saber q els espanyols sempre seran colons a casa nostra. Odien fins i tot la mà i la terra q els ha donat menjar pq es morien de gana al seu poble a províncies i encara tenen la barra de dir q van aixecar Catalunya, són uns putos desagraïts i el més trist és q molta gent, tu una encara els votarà tot votant ERC, així anem ja ho veus. Tenim el q ens mereixem.